środa, 10 kwietnia 2013

Testing 1,2...

W oczekiwaniu na uzupełnienie moich zasobów modelarskich, postanowiłem wypracowac sobie schemat malowania moich demonów Nurgla, i dac jakis znak życia na blogu :).
Mam ambitny plan skończenia pracy nad tą armią późnym latem. Póki co spora ilość sklejonych i przygotowanych do malowania modeli spoczywa na moim warsztacie.
Tak więc przedstawiam Wam moje nurglingi doświadczalne, które naznaczyłem wieloma warstwami glazów i washy, szukając odpowiadającego mi połączenia kolorów. Jakość malowania jest mierna, ale kolejne modele powinny być już lepiej dopracowane, szczególnie podstawki, z którymi nie mogłem się uporać bardzo długo, przez co są pokryte kilkunastoma warstwami farby :)
Modele te będą służyły jako wypełniacze do regimentu siewców zarazy.
...............................................................
Waiting for accessories resupply, I've decided to work out painting scheme for mu Nurgle army, and give a little sign of life :)
My plan is to finish this army late summer, and so far I have quite a number of models prepared for painting on my workshop.
Let me introduce my experimental nurglings, marked with countless layers of glazes and washes in my search for satisfying color combination. The quality is rather low, but the following models are going to look much better, especially the bases, which I couldn't get into an agreement with, resulting in many layers of paint. :)
I will use these as plaguebearers unit fillers.



2 komentarze: