niedziela, 22 lipca 2012

Dwarf Quarreller

Kolejna z moich prac!
Tym razem chciałem spróbować techniki NMM, a także zastosowałem "glazing" na niemal każdym elemencie modelu. Byłto mój pierwszy raz z tą techniką malarską (nie licząc kilku przypadków z przeszłości, kiedy próbowałem czegoś podobnego, jednak nie do końca poprawnie).
Baza i wstępne rozjaśnienia wykonałem aerografem, i tym razem skorzystałem z dość szerokiej palety około 20 farb.
Zdjęcie wykonała moja Najdroższa.
........................................................................................................
Another work by me!
This time I wanted to try NMM, and I used glazing on almost every part of the mini.
It was my first time with this technique (unless I take into account few occasions in the past, when I tried sth similar, but not exactly correct).
Basecoat and pre-highlihts were made with airbrush, and this time I used wide palette of approximately 20 paints.
Photo by my Dear Wife.


Direct link to CMON

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz